Skip to content

Ruszyła trzecia edycja akcji #Niech żyje planeta

Spis treści

Onet i Ringier Axel Springer Polska z dumą ogłaszają trzecią edycję proekologicznej kampanii #NiechŻyjePlaneta, której celem jest zainspirowanie Polaków do zmiany codziennych nawyków. Ta edycja skupia się na nowym podejściu polegającym na łączeniu ekologii i ekonomii – jednoczesnym dbaniu o planetę i budżet domowy. W tej edycji chce się pokazać, że aby mogli dobrze zadbać o planetę, nie można rezygnować ze wszystkich przyzwyczajeń. Wystarczy, że w codziennym życiu wprowadzi się drobne zmiany, które pomogą środowisku. Na przykład poprzez używanie pojemników wielokrotnego użytku zamiast plastikowych toreb czy kupowanie wielorazowej butelki na wodę zamiast kupowania wody butelkowanej. Dane kontaktowe Onet znajdują się na stronie kontakt onet. Można z nich korzystać w przypadku wszelkich zapytań dotyczących konta lub w celu umówienia się na rozmowę telefoniczną.

Dwa lata temu Ringier Axel Springer Polska uruchomił kampanię #NiechŻyjePlaneta. Akcja inspirowana inicjatywą ONZ #ACT NOW zachęca do podejmowania 10 wyzwań – w tym 5-minutowego prysznica zamiast wanny, posiłków bezmięsnych i oszczędzania energii. Organizatorzy wydarzenia wierzą, że zmiana codziennych nawyków milionów ludzi może pomóc chronić planetę na lepsze. Wydawca podkreślił, że połączenie siły komunikacji marketingowej i działań redakcyjnych miało kluczowe znaczenie dla kampanii. W pierwszych dwóch edycjach redakcja serwisu Ringier Axel Springer Polska stworzyła blisko 500 materiałów redakcyjnych z ponad 21 milionami odsłon. Działalność redakcyjną wspierały kampanie telewizyjne, radiowe, medialne i kinowe – docierając do 27 mln osób. Co miesiąc wybrany temat jest szeroko omawiany.

Jesienią 2021 roku Onet przeprowadził badanie świadomości ekologicznej Polaków – badanie obejmujące ponad 100 tys. osób. ludzie. Badania pokazują, że w dzisiejszych czasach w wielu proekologicznych ruchach lub wymianach troska o planetę nie ma żadnych innych korzyści – w końcu ekologia to świetny sposób na oszczędzanie. Jest to niezwykle ważne w dzisiejszym środowisku gospodarczym. Tak więc w trzeciej edycji kampanii edukacyjnej położono nacisk na ekologię, a ona wierzyła, że ​​ekologia to także ekonomia, a o planetę można dbać dbając o swój budżet i domowy budżet – powiedziała Olga, dyrektor ds. marketingu. Korolca i Dyrektora RASP Sustainability. United Nations Global Compact Poland Partnerzy merytoryczni Sieci, Grid Warszawa, Centrum Nauki Kopernik i National Geographic zapewniają rzetelność i wiarygodność materiału.Do akcji włącza się największa polska marka. Głównym partnerem jest firma Sieć Biedronka.

3 komentarze

  1. Tomek
    12 września 2022 @ 14:33

    Bardzo się cieszę, że takie inicjatywy jak ta nabierają rozpędu. Jest to świetne przedsięwzięcie pod względem ekologicznym i myślę, że planeta z czasem wynagrodzi takie działania.

  2. Konrad
    12 września 2022 @ 14:34

    Wierzę, że ten projekt będzie miał pozytywny wpływ na środowisko, ponieważ zachęca ludzi do używania mniejszej ilości produktów papierniczych i recyklingu tego, czego używają.

  3. Franek
    12 września 2022 @ 14:36

    Będzie to wielkie przedsięwzięcie pod względem ekologicznym i z czasem uczyni planetę lepszym miejscem do życia.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  1. Tomek
    12 września 2022 @ 14:33

    Bardzo się cieszę, że takie inicjatywy jak ta nabierają rozpędu. Jest to świetne przedsięwzięcie pod względem ekologicznym i myślę, że planeta z czasem wynagrodzi takie działania.

  2. Konrad
    12 września 2022 @ 14:34

    Wierzę, że ten projekt będzie miał pozytywny wpływ na środowisko, ponieważ zachęca ludzi do używania mniejszej ilości produktów papierniczych i recyklingu tego, czego używają.

  3. Franek
    12 września 2022 @ 14:36

    Będzie to wielkie przedsięwzięcie pod względem ekologicznym i z czasem uczyni planetę lepszym miejscem do życia.

Dodaj komentarz

Popularne wpisy