Skip to content

Wysoka jakość obsługi w Toya

TOYA po raz kolejny osiągnęła ponadprzeciętny wskaźnik jakości obsługi i zdobyła tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2022. Jest to prestiżowe wyróżnienie, które oznacza, że klienci TOYA przyznali jej wysoką ocenę za jakość obsługi, a marka uzyskała rekomendację konsumentów na rok 2022.

Polski Program Jakości Usług to coroczny konkurs, w którym oceniane są firmy na podstawie jakości obsługi w stosunku do ceny. Jest to duże osiągnięcie dla firmy TOYA, która od momentu powstania niezmiennie plasuje się w czołówce najlepszych firm w kraju.

W tegorocznym dorocznym badaniu, w którym wzięło udział ponad 40 000 konsumentów, oceniono ponad 250 branż. Był to 15. rok z rzędu, w którym badanie trwało od 1 stycznia do 11 lipca.

W celu określenia jakości obsługi przeprowadzono badanie metodą CAWI. Metoda ta polega na przeprowadzaniu wywiadów z konsumentami na komputerze i okazała się niezwykle skuteczna w określaniu poziomu zadowolenia z obsługi danej marki.

Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki zbadano również prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok.

Niedawno ogłoszono wyniki największego w Polsce badania satysfakcji klientów i z dumą informuje, że TOYA jest wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi 2022.

Program został stworzony w 2020 roku jako sposób na wyróżnienie firm, które zapewniają wyjątkową obsługę swoim klientom. Zwycięzcy są wybierani na podstawie ocen konsumentów, którzy korzystali z ich usług w poprzednim roku.

Firmy, które otrzymały najwyższe oceny konsumentów w badaniu multiplatformowym organizatora programu i CAWI oraz wyróżniły się na tle przeciętnych wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2022.

Oficjalna prezentacja wyników największego w Polsce badania satysfakcji klientów oraz wręczenie statuetek Gwiazd i certyfikatów laureatom odbędzie się 27 maja 2022 roku podczas uroczystej gali w Business Centre Club w Warszawie. Więcej szczegółów na temat samego Polskiego Programu Jakość Obsługi oraz tegorocznych Laureatów podano po uroczystości. Zwycięskie marki i ich osiągnięcia zostaną zaprezentowane w specjalnym dodatku Gazety Wyborczej oraz w miesięczniku Forbes.

To doskonała okazja, aby podziękować konsumentom, którzy każdego dnia okazują zaufanie wybierając produkty lub usługi.

Z TOYA można się skontaktować za pomocą numer telefonu toya dostępny jest tam formularz kontaktowy, poczta elektroniczna lub numer telefonu.

3 komentarze

  1. Tomasz
    4 sierpnia 2022 @ 11:13

    Jestem zachwycony, że TOYA została uhonorowana w ten sposób. To bardzo ekscytujące, że firma została doceniona za swoją pracę!

  2. Grażyna
    4 sierpnia 2022 @ 11:14

    TOYA to niesamowita firma i to niesamowite, że zostali uhonorowani w ten sposób!

    Bardzo się cieszę z tego powodu.

  3. Edek
    4 sierpnia 2022 @ 11:15

    Gratulacje dla TOYA za otrzymanie tego wielkiego wyróżnienia. Jestem bardzo szczęśliwy, że ta firma wspina się na wyżyny jakości.

Dodaj komentarz