TOYA po raz kolejny osiągnęła ponadprzeciętny wskaźnik jakości obsługi i zdobyła tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2022. Jest to prestiżowe wyróżnienie, które oznacza, że klienci TOYA przyznali jej wysoką ocenę za jakość obsługi, a marka uzyskała rekomendację konsumentów na rok 2022.
Polski Program Jakości Usług to coroczny konkurs, w którym oceniane są firmy na podstawie jakości obsługi w stosunku do ceny. Jest to duże osiągnięcie dla firmy TOYA, która od momentu powstania niezmiennie plasuje się w czołówce najlepszych firm w kraju.
W tegorocznym dorocznym badaniu, w którym wzięło udział ponad 40 000 konsumentów, oceniono ponad 250 branż. Był to 15. rok z rzędu, w którym badanie trwało od 1 stycznia do 11 lipca.
W celu określenia jakości obsługi przeprowadzono badanie metodą CAWI. Metoda ta polega na przeprowadzaniu wywiadów z konsumentami na komputerze i okazała się niezwykle skuteczna w określaniu poziomu zadowolenia z obsługi danej marki.
Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki zbadano również prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok.
Niedawno ogłoszono wyniki największego w Polsce badania satysfakcji klientów i z dumą informuje, że TOYA jest wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi 2022.
Program został stworzony w 2020 roku jako sposób na wyróżnienie firm, które zapewniają wyjątkową obsługę swoim klientom. Zwycięzcy są wybierani na podstawie ocen konsumentów, którzy korzystali z ich usług w poprzednim roku.
Firmy, które otrzymały najwyższe oceny konsumentów w badaniu multiplatformowym organizatora programu i CAWI oraz wyróżniły się na tle przeciętnych wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2022.
Oficjalna prezentacja wyników największego w Polsce badania satysfakcji klientów oraz wręczenie statuetek Gwiazd i certyfikatów laureatom odbędzie się 27 maja 2022 roku podczas uroczystej gali w Business Centre Club w Warszawie. Więcej szczegółów na temat samego Polskiego Programu Jakość Obsługi oraz tegorocznych Laureatów podano po uroczystości. Zwycięskie marki i ich osiągnięcia zostaną zaprezentowane w specjalnym dodatku Gazety Wyborczej oraz w miesięczniku Forbes.
To doskonała okazja, aby podziękować konsumentom, którzy każdego dnia okazują zaufanie wybierając produkty lub usługi.
Z TOYA można się skontaktować za pomocą numer telefonu toya dostępny jest tam formularz kontaktowy, poczta elektroniczna lub numer telefonu.
3 komentarze
Tomasz
4 sierpnia 2022 @ 11:13
Jestem zachwycony, że TOYA została uhonorowana w ten sposób. To bardzo ekscytujące, że firma została doceniona za swoją pracę!
Grażyna
4 sierpnia 2022 @ 11:14
TOYA to niesamowita firma i to niesamowite, że zostali uhonorowani w ten sposób!
Bardzo się cieszę z tego powodu.
Edek
4 sierpnia 2022 @ 11:15
Gratulacje dla TOYA za otrzymanie tego wielkiego wyróżnienia. Jestem bardzo szczęśliwy, że ta firma wspina się na wyżyny jakości.